I DUSCHEN



Hejsan! Kom hem för en stund sedan efter en shoppingtur på stan. Hittade bland annat dessa skor ↑, en tröja och ett par byxor. Hann inte köpa så mycket av det som jag egentligen skulle, men får väl göra det nästa vecka då. Idag kom också min klänning hem i posten som jag beställde i veckan, ska ha den på avslutningsfesten som vi nior har, blir nog fint ;) Men nu till vad detta inlägget egentligen skulle handla om; mina tips för en lyckad dusch ;)

Natural World, Moroccan Argan Oil moisture repair conditioner - hittade detta balsam vid badkarskanten härom veckan som mamma köpt hem, använde det och blev väldigt glad över resultatet. Tycker oftast inte att skönhetsprodukter håller vad de lovar men det gör verkligen denna, så testa!
Lush, H'Shuan Wen Hua - fick denna hårmask av mina kompisar i födelsedagspresent för ganska så längesedan, så den är för tillfället slut. Men när jag väl använde den blev mitt hår väldigt mjukt och glansigt (+ att den luktar kanel och kardemumma vilket är en utav mina favvodofter :D). Innehåller som vanligt i Lushs produkter bara naturliga ämnen, det diggar vi stort!
The Body Shop, Chocomania body scrub - så himla god lukt och lagom stora peelingkorn i! Vill ha alla deras produkter haha... ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar