SNAPSHOTS

Lite snapshots från veckan som gått. Hej på er igen, var ett tag sedan nu haha. Denna veckan har varit ganska så fullspäckad med händelser som jag nu tänkte dela med mig av. Även om vi gjort mycket känns det ändå som att man inte har någonting att göra, vilket är lite konstigt, men men... I måndags åkte jag, Ellen och Annie iväg på ett ''fiskeläger'' haha. Det var ett ganska så spontant beslut men ett rätt sådant ändå, ganska så skönt att få komma iväg och längta tillbaks hem. Idag ordnade vi med en stor brunch hemma hos mig. Vi lagade fitnessmat haha, så det blev proteinvåfflor med avokadochokladröra, bananglass och chiafröpudding med jordgubbar och ett stort fruktfat till det. Rätt lyckat blev det faktiskt. Så mycket mer har väl egentligen inte hänt haha. Nu ska jag snart cykla iväg för att träffa Nellie och hämta min mobil som hon fick med sig förut, hörs snart igen! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar