RHODOS TOWN

Hej där ute! Nu var det läänge sedan sist och jag har lite att uppdatera er om kan man säga..; I lördags eftermiddag bar det av mot Landvetter flygplats och sedan vidare mot Rhodos, japp, Grekland haha. Det var ett ganska så hastigt beslut så har därför inte nämnt något tidigare, men men... Har näst intill inte haft något internet alls här så nu är jag rätt tacksam ändå att bilderna bara tog ca 15 min att ladda upp ;) Imorgon kväll åker vi tillbaks till Sverige vilket ska bli rätt skönt nu tycker jag haha, saknar alla där hemma supermycket! Men under veckan som gått har vi hunnit med ganska så mycket ändå; I tisdags var vi bland annat i Rhodos town som är deras "huvudstad" kan man säga. Vi åt middag, gick i gamla stan, shoppade och hade det allmänt trevligt. Resten av vacken har mest tillbringats i en solstol vid stranden eller vid poolen med en bok i handen, har nästan hunnit läsa ut två böcker haha... Nu ska jag hoppa in i duschen och lägga mig i sängen och läsa lite. Har lite bilder att dela med mig av så vi hörs snart igen, puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar